UA-45503833-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

utorak, 22. listopada 2013.

BC Bonacure Miracle oil!

Schwarzkopf Miracle Oil hairtherapy

Razmisljala sam o ovoj kupovini vec jedno sedmicu dana ali me uvijek cijena odbijala no na svu srecu BC linija je svako malo na akciji u cm-u. Postoje 2 varijante ovog ulja za normalnu do gustu kosu i lagano za tanku kosu sa tim da ulje za normalnu kosu sadrzi arganovo ulje na 4 mjestu sastojaka dok za tanku ne sadrzi argan. Ja sam za svoju gustu kosu sa tankom dlakom ipak uzela varijantu klasicnog ulja za normalan tip kose. Miracle oil dolazi u plasticnoj bocici koja sadrzi 100ml te je napravljena od plastike,cime sam bila poprilicno iznenadjena, no pakovanje nije ni bitno bitan je sadrzaj boce. Ulje je dosta gusto, jako ljepo mirise i stvarno ga malo treba da se cijela kosa pokrije. Cijena je inace 26KM ali je sada na akciji u cmu te je 15KM i cijeli BC asortiman je na akciji tako da cu vjerovatno ponoviti kupovinu BC repair rescue maske za kosu ovih dana.


Moje misljenje o ucinku ovog ulja

Tretman sam stavljala tek jednom ali to je dovoljno za posmatrati rezultate ovakvih silikonskih ulja za kosu. Vrhove jako ljepo zagladi i nahrani. Moja kosa je zdrava od korijena do vrhova ali zna biti pri krajevima malo suha jer ipak vrijeme radi svoje a moja kosica je do polovine ledja i zelim je pustiti do pupka, tretirana farbom i stilizirana nekom vrste toplotnih pomagala presom, figaron, fenom jednom sedmicno.No uz sve ovo jako pazena, mazena i njegovana. Ne masti kosu i ne otezava je sto je meni jako bitno, provela sam jedno 5 dana googlajuci recenzije i razmisljajuci koje od ove 2 vrsta BC ulja da stavim na shopping listu i nisam se pokajala kupovinom hranjivije varijante. I najvaznija kvaliteta koju trazim u ulju taadaaa zagladi mi sve male antenice i kosa mi se savrseno ravno ispegla (nisam je jos kovrdjala sa ovim uljem no vjerujem da definise lokne jako dobro).



Zakljucak: Jako kvalitetno ulje koje ispunjava sve moje stroge zahtjeve i preporucila bih ga svima, omjer cijena, kvaliteta je zadovoljavajuci 15KM za 100ml ulja ce trajati cijelu vjecnost sa kolicinom koja je potrebna za nanosenje. Sve u svemu dajem mu ocjenu 5/5




Broj komentara: 7:

  1. Joj meni je kosa tako UZASNO suha pri vrhovima, izgleda isto metla -_- Odoh sutra ovo uzeti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Akcija je i više nego povoljna ali ne, nemoj me nagovarati da kupim :D Dok ne potrošim ovo koje trenutno imam ne želim više ni da gledam ulja za kosu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ulje je divno za suhe vrhove a i ja sam imala pola boce lorealovog zutog ulja i jos jedno silikonsko ulje ali nisam uspjela odoljeti sta cu :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Zvuči dobro ali sve je to na kraju puno silikona i jedina ulja koja mogu prodrjeti u vlas kose i zbilja ju nahraniti jesu ona prirodna! :) Imaš moje preporuke za kokosovo ulje.
    Inače, bas zato jer se radi o proizvodima koji sam zaglade vlas i ukrote "antenice" :D, ja ne volim na iste trositi previse novce, stoga mi je Baleino ulje zakon - odraduje sve sto obecava, ne masti kosu a zagladi sve ssto treba.

    OdgovoriIzbriši
  5. koristim prirodna ulja vec 2 godine i to bas kokosovo tako da se ne moras brinuti. Ne znam meni nisu sva silikonska ulja ista i definitivno mi ne rade posao. npr. balea mi umasti kosu i ne uradi nista antenicama. I ne pokaze mi se svako kao odgovarajuce npr baeino mi je samo umastilo kosu i to je to morala sma je oprati vec sljedeci dan a antenice da ne pricam sve su strsile kao i prije ne znam je li do mene, moje kose, ili ja jednostavno imam prestroga ocekivanja od svih preparata ali mi ovo ulje bas pase cak nije ni skupo ^_^ zaglade vlas ukrote antene i ŠTITE taj dio zaboravljas jako vazan ako ne i najvazniji ne mozes imati dugu njegovanu kosu a da je ne stitis bas moje misljenje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vidjela sam bas da je snizeno u katalogu cm-a i mislila sam otic da provjerim cijenu. Sad je vise nego povoljno posebno za tu kolicinu ali kad sam poslikala sve proizvode koje imam za kosu, odlucila sam da malo stanem sa kupovinom novih :) ne smijeeeeeeeeem! :))

    p.s. iskljuci provjeru komentara sifrom u postavkama.

    OdgovoriIzbriši