UA-45503833-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

utorak, 5. studenoga 2013.

Pustanje kose! (THE BIG ''BUN'' THEORY)

Pet savjeta za pustanje duge zdrave kose

1. ODGOVARAJUCA NJEGA

Duga kosa je stara kosa koliko god to zvucalo cudno. Kosa koja je do ramena je u biti od 2 do 3 godine stara. E sada mozete misliti koliko je stara kosa koja je do polovine ledja ili do struka. I kao takvoj treba joj odgovarajuca njega i sto je duza potreba za njegom je sve veca. Prvi korak u pronalazenju savrsene njege za vasu kosu pocinje od upoznavanja tipa kose, tu se razlikuju tri karakteristike: tekstura, gustina i poroznost. 
Tekstura kose je ustvari debljina svake dlake na glavi i moze biti tanka, srednja i ostra. 
Oblik folikule odredjuje oblik kose i teksturu a debljina folikule gustinu.



Na nasim prostorima mozemo naci sljedece tipove kose tanka, tanka gusta kosa, ostra i ostra gusta kosa a po obliku ravnu, valovitu i cickavu,  postoji jos mnogo oblika i tekstura ali oni se pronalaze u africko/karipskom i azijskom tipu i nisu zastupljeni u ''Caucasian'' ili bjelackoj kosi pa ih necu spominjati.

-Tanka kosa ne podnosi teske maske ili silikonska masnija ulja, sampone sa silikonima ili sls-om najbolji rezim njege za ovakvu kosu je bistri sampon za volumen, regenerator koji ide samo na zadnji dio kose (ispod usiju do krajeva) i maska jednom mjesecno cisto radi dubinskog hranjenja te silikonski lagani serum/ bez ulja u sastavu. Pranje kose svaki drugi dan.
-Tanka gusta kosa, ovaj tip kose se moze tretirati bas kao normalan tip dijametar folikule je jos uvijek tanak ali je ima dosta vise pa izgleda gusce i nece se tako lagano opteretiti. Ovdje odgovara takodjer bistri sampon bez silikona, bogatiji regenerator jer vrhovi cesto znaju biti suhi dok je tjeme masno do normalno, te jednom sedmicno do jednom u 2 sedmice dubinski tretman maskom ili uljima. Tankoj gustoj kosi odgovaraju i ulja te se moze koristiti silikonsko ulje sa dodatkom hranjivih ulja ili sam tretman nekim kvalitetnim uljem tipa kokos, maslina, argan. Pranje kose 2/3 puta sedmicno.
-Gusta kosa ovakavu kosu treba smirit te su pozeljna hidratantna pakovanja koja smiruju i zaglade kosu da bi ona izgledala tanja i meksa. Sampon bez silikona, bogati regenerator za suhu kosu i hidratantna teza pakovanja odlicno reaguje na silikone sa uljima. Pranje kose 2 puta sedmicno.

2. BEZ TOPLOTE

Za pustanje duge zdrave kose ovaj korak je jako bitan sto manje unistavate vrhove to se manje morate sisati i kosa dobija na duzini nesmetano. Izbaciti sve vrste toplote osim fena zimi, teplota cvjeta vrhove i isusuje ih sto je vise koristite vise se morate sisati i kosa stagnira ili cak postaje kraca.


3. CESTO SISANJE KOSE=KRACA NE DUZA KOSA

Sada malo do babskih prica nasih dragih frizera ''moras se svaki mjesec po malo sisati da bi ti kosa rasla i bila ljepa'' E pa pogresno jedina stvar koju cete od ovoga dobiti je tanji novcanik i kracu kosu. Ako zelite dugu kosu nemojte se cesto sisati logicno zar ne kosa je mrtav protein i rezanje krajeva nema nikakav utjecaj na korijen. Okej je sisati se 3 puta godisnje ako zelite neki fin rezultat rasta.

4. NE STANJIVATI KOSU

Ovakav vid sisanja kose nikada ali NIKADA nije uredu i same makaze za stanjivanje izgledaju kao cista vrata pakla zar ne XD.

 Sa stanjenim krajevima ili ne daj boze stanjenom cijelom kosom nikada necete postici ljepu dugu frizuru.

5. PROTECTIVE HAIRSTYLES



Nosite ovakve frizure sto cesce mozete jer kao sto ime kaze one stite najdelikatniji dio kose vrhove i izgledaju super slatko sa zanimljivom snalom ili gumicom.












Broj komentara: 11:

  1. Ustvari šišanje pomaže kosi jer kroz krajeve ulaze hranjice tvari i što su zdraviji krajevi, kosa će brže rasti. Ali definitivno ne treba šišati svakih mjesec dana, ničija kosa ne raste tako brzo :D

    Frizure su mi predivne, jedva čekam dugu kosu da ih mogu praviti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kosa je mrtav protein izuzetno cijenim tvoje misljenje ali ovdje si pogrijesila iz vrhova nista ne moze doci do korijena sve sto stavis na vrhove njeguje samo taj dio kose nikako ne jaca korijen ako zelis ojacati korijen da raste zdraija kosa onda moras unositi vise proteina i b vitamina jer jedini zivi dio kose je folikul koji se nalazi odmah ispod epiderma tj prvog dijela koze trebala bi napsiati post o gradji kose i fazama rasta dosta ljudi ima ovakvo misljene sto me cini jako tuznom :(

      Izbriši
    2. Ja samo prenosim što mi je nekoliko frizerki reklo :D
      Ne znam, ima mi logike to tvoje, ali opet su mi nekako zdravi vrhovi važni za rast kose :D

      Izbriši
  2. JOJ frizerke ja sam razvila takvu averziju prema frizerima da je to nevjerovatno prvo to su ljudi koji su skolovani samo 3 godine i to da sjeku kosu peru je i farbaju nemaju nikave uvide u rad ljudskog organizma i strukturu kose na dubljem nivou kakvi sam se ja sve gluposti od njih naslusala zaprepastila bi se zdravi vrhovi su prevazni za zdravu kosu ali oni se mogu postici njegom a ne konstantnim sisanjem 3 puta godisne sisati vrhove optimalno ili tretiranu kosu 4 puta.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sad sam nešto i naučila i ode da pokušam napraviti neku o ovih zurki baš su mi slatke, kosa mi je do pola leđa to znači da je puno stara :) Slažem se za fen, peglu i ostalo što manje koristite kosa je zdravija i brže raste, sa mnom je takav slučaj, ja te stvari ne mogu smisliti fuj pegla za kosu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas mi je drago da si nesto novo naucila, pegla fuj fuj bljak bljak hahahahahahaha

      Izbriši
  4. Moja kosa jako brzo raste, ne moram se ni trudit :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Samo ću kratko reći da je pegla za kosu smrt . Ja od kako sam svoju bacila prije nekih 4-5 godina, kosa mi je duga više od pola leđa te u potpunosti zdrava , još ću posramljeno reći da se šišam 2, max.3 puta godišnje :D Stoga, razmislite koji je najveći neprijatelj vašoj kosi i onda krenite u borbu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se sa svim napisanim, samo sto posramljeno i ja se sisam 3 puta godisnje i mislim da je to sasvim dovoljno. Kosa mi je zdrava od korijena do vrhova i primjetno raste ^^ stoga samo naprijed ako mozes izdrzati sishaj se i 2 puta godisnje mislim da se treba sishati onda kada se osjeti potreba za to ne kad nam kaze frizer da trebamo.

      Izbriši
  6. Preporuka za recenziju http://izbjeljivanjezuba.com/olovka-za-izbjeljivanje-zuba/

    OdgovoriIzbriši