UA-45503833-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

utorak, 15. listopada 2013.

Formal 450 (Najdivnija smaragdna nijansa)

Formal 450

Ovaj predivni lak sam dobila u blog swapu od drage Maje sa bloga My piece of the world. Znam da bi prvo trebala napisati post o swapu, ali ova nijansa laka me toliko odusevila da je njegov swatch izgurao post o swapu sa prvog mjesta prioriteta. U pitanju je tirkizna boja tacno izmedju plave i zelene, i do sada nisam vidjela tako savrsen tirkizni lak, uvijek ovi tipovi lakova vise vuku na jednu stranu. I slikice ^^




Lutajuci kroz Amko pronasla sam najdivniju cokoladu u univerzumu, ako ste ljubitelj cokolada i niste probali mora te. Radi se o Milka Oreo cokoladi koju jedem i previse zadnjih 2 3 dana sva sreca pa se ne mogu udebljati jer bi do sada imala 100 kila koliko slatkisa unesem u sebe.



Broj komentara: 7:

  1. I ja imam tu nijansu, zato sam i tebi kupila i poslala jer je savršen i divno se maže :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je kao i Milka oreo :PPP

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan je, lak je savrsen i tebi hvala :D <3Milka Oreo<3 najukusnija cokolada na svijetu.

    OdgovoriIzbriši
  4. predivan je lak <3
    A ovu milku obožavam :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajme predivan je! *.* a ni milka nije loša :D

    OdgovoriIzbriši
  6. jel da i mene je totalno odusevio jos je jako maziv i skoro je nemoguce pogrijesiti u toku lakiranja ^_^

    OdgovoriIzbriši