UA-45503833-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

subota, 19. listopada 2013.

Blog Swap!

Blog swap i jedna tragicna prica XD


Ovoga ponedeljka stigao mi je divni paket od Maje sa bloga My piece of the world u okviru beauty blog swapa dogovorenog izmedju cetiri clanice. Vec sam recenzirala jedan od lakova koji mi je apsolutno genijalan a sada ostatak paketa.

Ideja je bila da na ovoj slici bude sve na okupu ali ja ne bi bila ja da nisam nesto zaboravila dobila sam i 2 kistica za sjenilo koje sam iz znatizelje vec koristila i stavila sa ostalim kistovima. Inace sam malo luda za kisticima i ne mogu si pomoci a da ih sve ne isprobam. Pa naknadna slika kistica. I u paketu je dosla i cokolada, koju sam naravno u roku od sat vremena smazala Shame on me :(



U paketu su dosla 4 apsolutno predivna laka 2 plavo zelenih nijansi, jedan boje tinte i sljokicasti plavi koji su tako divni da sam ih zadnjih 5 dana sve pronosala.

U medju vremenu desila se jedna velika tragedija, ne znam sjecate li se mojih divnih noktiju iz proslog posta 


Uglavnom desilo se ovo ŠMRCC :'( toliko truda ode zbog jednog nokta

I tako nalakirala sam svoje jadne kratke noktice Formar 429 i evo kako to izgleda



I sada divni Golden Rose nude ruz za usne i Farmasi olovka za oci: 


Swatchevi istih:


Maji jos jednom hvala sve je stvarno divno ^_^

Broj komentara: 6:

  1. Lakovi su preeedivni! Imaš samo jednu greškicu - pišeš Formal umjesto Flormar (i jednom umjesto Farmasi).
    Ove kistiće obožavam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahhahaahahahahaahahahahaha nisam ni obratila paznju na to imam naviku da gutam slova ispravit cu odma ^^

      Izbriši
  2. Jako mi se sviđaju svi lakovi iako sam ja više fan tamnijih, crvenih,ljubičastih i berry nijansi :D

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja inace imam samo crvene (milion nijansi), crne, ljubicaste itd lakove ali ovi su stvarno predivni i tako nosivi ^^

    OdgovoriIzbriši
  4. ajme, svi lakovi <3

    i lijepi su ti i kratki noktići :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala ali sta cu ja kada sam opsjednuta dugim noktima bademastog oblika. Sta je tu je nisu ni kratki losi, pijem vitamine za trudnice od kojih nenormalno brzo rastu nokti i kosa, pa ce uskoro biti dugi i divni. ^^

    OdgovoriIzbriši