UA-45503833-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

nedjelja, 10. studenoga 2013.

New in November (mini)

Ovaj mjesec nisam baš nakupovala pretjerano puno stvari  a i ono što sam uzela spada u preparativnu kozmetiku. Ako niste primjetili ja sam ogroman fan njege te smatram da ni najskuplja šminka i odjeća na svijetu ne može maskirati i uljepšati zapuštenu kosu i kožu. Pa da krenemo. =^_^=


Prvo na listi je Dove winter care set kojeg obožavam. U setu dolazi krema za tuširanje, losion (oboje od 250ml) i krema za ruke od 75ml. Miris je blago cvijetni ne zadržava se predugo na koži ali je zato njega koju pružaju fantastična. I krema za ruke je all time favorite u borbi za glatkim rukama kroz hladni dio godine.
 Za cijenu nisam sigurna jer je set bio poklon.


Prošlog mjeseca sam otišla na skraćivanje vrhova i u salonu su mi stavili najdivniji regenerator ikada prosto nisam vjerovala kako je kosa glatka i meka pa sam naravno ispitala koji je i gdje ga mogu nabaviti i voilà


Black profesional balzam za suhu i ostećenu kosu. Struktura balzama je gelasta i srednje gustine ali pakovanje je od 1l (namjenjeno je za salonsku upotrebu pa samo dolazi u velikim količinama, logićno) tako da je svejedno koliko stavim sigurno ga neću potrošiti jedno dobrih pola godine. Miris je divan, cvjetni mene podsjeća na jasmin i zadržava se jedno dva, tri sata. Kosu savršeno umiri i nahrani ali nije mastan i neće je otežati.

Sastav je dosta jednostavan i bez suvišnih dodataka. Prvo na listi je voda sljedi dobri masni alkohol te antistatični agent, hidrolizirani keratin i ulje lana. Ne sadrži silikone ali ima jedan paraben na samom kraju liste ali pošto je balzam a ne šampon opraštam mu.

Uz Black-ov balzam za kosu uzela sam i ljubičasti šampon ili toner za kosu Yellow stop shampoo. Njegova namjena je ubijanje žutila kod plavuša i održavanje neutralnog podtona kod brineta. Pošto ja spadam u drugu skupinu brineta koristit ću ga jednom u dvije sedmice da bi održala neutralni podton i ubila ružnu hrdžavu boju koja dolazi sa ispiranjem farbe. Koristila sam ga do sada 2 puta i mogu reći da jako dobro radi svoj posao.




Šampon/Tretman je jako gust i jako pigmentiran sto je i cijela poenta. Gledala sam razne ''silver'' šampone po cm-ovima, dm-ovima ali oni su jako svijetle ljubicaste boje te više podsjećaju na obični šampon nego na toner a cijela bit tretmana je u njegovoj boji tj. u pigmentu koji sadrži. Zato nije ni čudno kada pročitam loše recenzije za ovakvu vrstu tonera. 


I zadnje na listi Cera di cupra krema za lice u varijanti Rosa za suho lice. Kremu sam uzela u merkatoru na akciji cisto da je probam jer ima dosta dobre recenzije i nisam se pokajala solidna krema za lice malo masnija ali meni to ne smeta. Garnier mineral dezodorans protiv mrlja na crnoj i odjeci u boji. Mirise fantasticno jako suptilno i puderasto zastita mu je odlicna i trosim vec 3 bocu istog. Naomi Campbell Queen of gold parfemski gel za tuširanje miriše fantastično i miris se zadržava satima. Ne isušuje.


Broj komentara: 6:

  1. Gdje si nabavila balzam, ja sam sucker za ta litarska pakovanja i pumpice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U frizerlandu oni inace snadbjevaju frizerske salone opremom farbama blaa bla ali imaju i jednu maloprodajnu radnju na Dobrinji sto je meni u komsiluku. Inace imaju svega od profi cetki, umetaka, farbi, fenova, pegli sve moguce i nemoguce vezano za kosu ^^

      Izbriši
    2. Aham bas imaju svega i skroz su povoljni ja sve farbe kupujem tamo cak imaju i one lude florescentne kada sam bila svijetlo ljubicasta tamo sam jedino mogla naci boju koju zelim tj boju lavande.

      Izbriši