UA-45503833-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

srijeda, 6. studenoga 2013.

Teddy Manicure

''Everything in life I share, except of course my teddy bear.'' 

Danasnji post je jedan tribute malim cupavcima koji su uvijek uz nas, govorim naravno o medvjedicima. Ja sam jedna od onih djevojaka koja je jos uvijek jako vezana za plisanog saputnika i ma koliko postala velika uvijek ce mi goditi mirne veceri uz American horror story, tonu deka, jastuka, veliku solju moje specijalne kafe i zagrljaj malog plisanog mede. 

MEDE SU LJUBAV.





A sada noktici i najdraza krema za ruke u univerzumu Dove winter care. Savrseno hrani ruke i u extremnim zimskim uvjetima. Za manikuru sam koristila:
1. Rimmel base coat
2. Giordani gold Oriflame-ov lak u nijansi Cherry te Essence Cotton Candy za medu
2. Rimmel 3D plumping top coat









Broj komentara: 9:

  1. hvala vam nije bas savrsen ali sam se jako trudila =^_^=

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaoooo...presladak jeee....divno..podsjeća na neku lijepu veče, dekicu, topli džemper...nešto u tom fazonu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bas mi je to i bila inspiracija dekica, serija, caj od visanja. Samo toplina i uzivanje. =^_^=

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. I ja ovo je bas savrsena neutralna crvena boja, nema mi narandjastog ni plavog podtona odgovara svim tonovima koze :D

      Izbriši