UA-45503833-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

petak, 30. kolovoza 2013.

Schwarzkopf Professional BC Bonacure Repair Rescue maska za kosu.

Dugim razmisljanjem kojom recenzijom da oficijalno otvorim blog odluka je pala na jedan divan proizvod vrijedan svakog novcica naravno govorim o Schwarzkopf-ovoj masci iz BC bonacure linije. Maska je namjenjena ostecenoj kosi i vodi se kao proteinsko pakovanje za obnovu keratinskog jezgra kose medjutim ja bi je vise opisala kao hidratantno/proteinsko pakovanje namjenjeno duzoj kosi koja je vremenom izgubila elasticnost i hidrataciju u najstarijem dijelu kose tj suhim vrhovima.

Maska dolazi u teglici od 200ml crveno bijele boje. Sam sadrzaj je bijele boje i ima blag ali jako ugodan miris koji ostaje u kosi nekih sat, dva.

Sastav maske:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Isopropyl Myristate, Behentrimonium Chloride, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Stearamidopropyl Dimethylamine, Cetyl Palmitate, Parfum, Dimethicone, Phenoxyethanol, Lactic Acid, Methylparaben, Isopropyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Polyquartenium-37, Panthenol, Propylene Glycol, Dicaprylate/Dicaprate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Salicylate, PPG-1 Trideceth-6, Citric Acid.

Iz sastava zakljucujemo da je ovo mjesavina hidratantnih i proteinskih sastojaka sa silikonima koji su tek od polovine pa do kraja sastava. Maska nije uopce pretrpana silikonom te ne otezava kosu i ne ljepi je dok su krajevi apsolutno preporodjeni cak i moji bolno suhi cuperci su uspjeli zivnuti nakon nje. Slobodno mogu reci da je ovo najbolja maska koju sam do sada probala a vjerujte probala sam skoro sve drugstore, profi pa i prirodne domace maskice, Trenutno mi je ovaj proizvog HG i nevjerujem da ce ga ista skinuti sa te pozicije zadugo. 
Prvi sastojak nakon vode je Cetearyl Alcohoy ili masni (dobri) alkohol koji hidrira kosu njega slijede antistaticke hidratantne supstance koje vlaze kosu sve do 6 na kom se nalazi kosi najslicniji hidrolizirani keratin cija namjena je popunjavaje kose i jacanje dlake tek nakon hidratantnih i proteinskih sastojaka nalazimo na prvi silikon koji je na dalekom 10-tom mjestu sto cini ovaj tretman jako laganim i po nikakvim standardima pakovanjem koje samo oblozi i zaljepi kosu silikonom.

Rezultat meka njezna i leprsava kosa koja je hidrirana sve do krajeva. Preporucila bi je djevojkama koje imaju suhkaste krajeve cak je pogodna i za tanku kosu jer se kosa ne oteza.



Broj komentara: 6:

  1. Ovo je najbolja maska koju sam ikad probala i moram je čim prije kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Majo ako ima cm u banja luci, nisam stalker samo vjerni citalac tvoga bloga XD, sada su dani brenda i 50% je snizenje na cijeli asortiman. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja se kunem u Gliss maske, ali o ovoj sam čula toliko da moram probati :D Koja je cijena?

    OdgovoriIzbriši
  4. sada ti je na akciji 50% ja sam je platila 22km sada je ja mislim oko 15-tak ovo je izmislilo svijet za gliss. Ja sam prije koristila te drogerijske maskice ali od kak osam otkrila cari profi maski ne pomisljam da se vratim probaj neces se pokajati. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. prije sam koristila ovu masku i stvarno je izvrsna :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam i vise nego odusevljena ucinkom ove maske ^_^

    OdgovoriIzbriši