UA-45503833-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

petak, 30. kolovoza 2013.

First post!!!

Drage citateljice dobro dosle na moj blog, moje ime je Amna studentica prirodno-matematickog fakulteta u Sarajevu i dugogodisnja zaljubljenica u kozmeticke blogove i forume, mozda me neke i znaju kao Ahri sa ana.rs.
Nakon visemjesecnog odgadjanja odlicula sam se napokon na otvaranje ovog bloga.
Blog ce prvenstveno biti fokusiran na recenzije i vlastita iskustva sa pojedinim proizvodima i vise fokusiran na njegu kose, koze ili preparativne kozmetite i opcenito svih saznanja i preporuka koje su me odusevile. Pocet cu blog sa posto tj recenzijom za Schwarzkopf professonal BC bonacure Repair Rescue maskom za kosu koja me jako odusevila. Slike i detaljnu recenziju ove divne maske mozete ocekivati vec u sljedecem postu.

Nema komentara:

Objavi komentar